donderdag 21 maart 2013

Papieren alfabet poppetjes

Via deze link (weer via Pinterest) kwam ik uit op alfabet poppetjes. Je kunt ze gekleurd af-printen maar ook in zwart/wit. Ik heb ze zelf even een word-document van gemaakt met vier poppetjes per pagina. (normaal zijn ze iets groter) De afgelopen dagen hebben we dan gezellig samen gekleurd tussendoor. Goede oefening voor de fijne motoriek (Bloem is normaal niet zo'n kleurster, alleen als je gezellig meedoet :-) Vandaag heeft Bloem elk poppetje met een naam bedacht, die hebben we op de achterkant geschreven en dan alles gelamineerd. Nu speelt ze gezellig met de poppetjes. Verder ga ik ze gebruiken om weer eens het alfabet te oefenen. Maar eigenlijk zijn ze gewoon erg leuk! :-)



ps. Als iemand het Word-bestandje wil hebben stuur dan even een mailke. Ik heb nog niet ontdekt hoe ik een bestand op mijn blog moet krijgen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten