vrijdag 13 maart 2015

3D - diepte tekenen.

Vorige week (jaja, ik weet het, ik loop weer achter :-) kwam vriendin D de woensdag middag samen art doen. D gaat naar school, dus enkel de woensdagmiddag is hiervoor geschrikt. Ze is een stukkie ouder dan Bloem, maar dat hoeft de pret echt niet te drukken, ze komen goed overéén. Het toffe is dat de mama's ook nog vriendinnen zijn...

Ik had een 3D project uitgezocht, via Pinterest, en dat zag er echt tof uit. Zo tof van het bij mama A ook begon te kriebelen, ze wilde eigenlijk ook wel eens mee doen.
Zo zaten we dus gezellig met vier in de Art-les.
Voor Bloem duurde de opdracht net eefe te lang, stiftten kleuren ook niet zo heel makkelijk én we hadden een A3 papier genomen. Dat was achteraf gezien een beetje groot voor haar.
Maar het resultaat was wel super. We hebben ze in de keuken opgehangen.
Zitten we avonds aan het eten, zegt Bloem ineens: "mam, het is toch gek hé, ik WEET dat dat papier gewoon plat is, maar als ik zo kijk, LIJKT het alsof het midden veel verder is..."

Ofwel, een geslaagde les, en D heeft gevraagd of ze nog mag meedoen, natuurlijk !! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten