vrijdag 30 augustus 2013

Creatief zijn :-)

Waar ik in het begin altijd samen knutselde en tekende om Bloem op gang te helpen, nu doet ze het ineens allemaal zelf :-) Heel leuk. Ze komt met ideeën (die soms wel en soms niet werken) en ik voorzie haar in het materiaal. En dan lekker proberen. Heerlijk veel tekenen, soms kleuren, véél knippen en plakken. En vooral al heel vaak de vraag wanneer het "leren" nu eindelijk weer begint. Had ik dat geweten, had ik gezorgd dat de planning rapper klaar was! Ik heb de officiële zomer vakantie aangehouden, vooral ook omdat ze dan veel buiten speelt met alle buurkinderen. Die regel moeten we dus toch even evalueren.

Hier wat eigen knutsels

Een paard in de wildernis, zo noemt ze hem zelf :-)
1. rupsje nooitgenoeg 2. Zelfportret te paard 3. Kikker van Max Velthuys

vogelhuis verven, op het moment bouwt ze hem met papier na :-)

Van de rest geen foto's gemaakt, moet ik toch aan denken....


En hier nog even als aanvulling, het vogelhuisje dat af is. Het zit-stokje ontbrak, dus heeft ze zelf een stokje uit de tuin gezocht dat erin paste. En ik had toevallig nog een leuk vogeltje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten